6/18/2014

Prológus




Az életem tökéletes. Legalábbis az emberek ezt hiszik rólam. Hogy miért?
A társasági élet középpontja vagyok a gimnáziumban, rengeteg barátom van, minden héten bálokra járok, a szüleim a legbefolyásosabb emberek a városban, a pasim a gimis focicsapat kapitánya és a leghelyesebb srác az egész városban, valamint emellett kitűnő tanuló vagyok.
Most biztos azt gondoljátok, hogy mekkora egy hülye picsa vagyok. Hogy nem lehet ez tökéletes? Hát így.
A szüleim igaz, hogy dús gazdagok és megvehetnék a város felét, de ebből kifolyólag nagyon keveset vannak itthon, és minimális figyelmet szentelnek nekem.Az egyedüli dolog amiért foglalkoznak velem egyáltalán az az, hogy milyen ruhába menjek a bálba amit a munkatársuk, a főnökük, vagy éppen az akkori felvásárolandó cég rendez meg. Ebből kifolyólag gyakran újságba kerül a családom, ahol mindig a tökéleteset kell játszanunk, amit elég jól csinálunk, mert mindenki beveszi. Ezért is vagyok a társasági élet középpontja. Nem azért, mert annyira belefolyok mindenbe, hanem mert mindenki rólam beszél a hátam mögött. A barátaim, pedig nem igazán nevezném azoknak. A legtöbbel csak azért vagyok jóban, mert a szüleink együtt dolgoznak, vagy mert egy helyen lakunk.
A barátommal  nem azért járunk mert szeretjük a másikat, hanem mert a szüleink még nagyon régen ezt eltervezték. Már lassan 4 éve együtt vagyunk, hogy ne okozzunk csalódást a szüleinknek. Az iskolában mi vagyunk az álompár, bár én nem érzem magunkat annak. Igaz, bármikor tudok beszélgetni vele, és minden meccsen ott vagyok, és ő is segít nekem a tanulásban, de nem érzek iránta semmit. Egyáltalán nem az esetem, sőt mondhatni pont az ellenkezője annak ami nekem bejön.Hiába kamu kapcsolatban élünk, én mindig is hű voltam hozzá, de ő fűvel fával kavar, mert tudja, úgyse dobnám a szüleim miatt.
A kitűnő eredmény pedig sok tanulással töltött óra, magán tanár, szorgalom és akarat kérdése volt. Tudom, hogy a szüleim egyik legfőbb büszkesége vagyok, és ez az egy dolog amiért tanulok. Ha nem így lenne lehet hogy kitagadnának.
Na, igaz hogy most már nem is annyira tökéletes az életem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése